Op zaterdag 13 juni organiseren we onze halfjaarlijkse Pluk de Dag. Dat is de dag waarop we onze ‘deuren’ wijd open zetten voor iedereen die meer wil weten over Kloetse Velden.
Deze keer willen we uitdragen dat we meer zijn dan een boerderij. Ja, we telen onze eigen groente. We zijn echter ook een gemeenschap van mensen die samenwerken, activiteiten ondernemen en kennis delen. Dat we actief deel uitmaken van de transitie naar een duurzame maatschappij.
Details volgen, maar houd alvast deze zaterdag vrij in je agenda.